PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Tuesday, October 5, 2010

MAGIKA - tiada yang mustahil dengan kuasa imginasi

tak tahu nk ckp mcm mn, best btul citer magika ni..
dua kali den dah tgk... tu pun rasa nk tgk lagi..
1st tgk masa mula2 dia keluar 23 sept ari tu kat MBO Ampang
dan 2nd tgk 3hb okt kat midvally.. suka sangat2lah..
harap2 KRU akan buat lagi filim mcm ni.. Tahniah...
pada yg belum tgk silalah tengokk..
nota: suke kak suara ogy la.. paling best ziana zain.. watak awang lembing tak perlu pun tak pe..

Monday, October 4, 2010

tudung >> bila dah jemu

agak2la mesti diantara kita..
banyak tudung sarong ala ekin
yg depan dia dah rosak kan
biasalah rosak akibat iron terlalu panas
tak pun sbb mlm nk cuci tangan masuk mesin lg senag
jadi apa kata buat macam ni..
kalo yg dah pernah buat tahniah..
pada yg belum harus buat...
haaa ni masa dh siap potong...

ni gamba anak tudung.. gan gmbr den dah siap pakai..
ok kan.. jom cube!!

Sunday, October 3, 2010

Hari Raya!!

citer hari raya..
walaupun dah lambat nk gak citer..
mood nk menulis sgt2 mls sekarang tak tahu kenape..
ok la raya tiap2 tahun sama je..
memandangkan abah telah meningal dunia..
benda yg wajib menziarahi pusara abah..
tanda yg arwah abah sentiasa bersama..
AL-FATIHAH buat arwah abah tercinta & tersayang
KAMARULZAMAN Bin JAFFAR
1 st raya tahun ni pi umah atuk mak..
memandangkan atuk blah abah dah meningal dunia..
jadi petang baru kita org ke sana tgk adik beradik abah plak..
walaupun atuk dah tak de raya mesti pi umah atuk
sbb nk amik mood raya kat situ yg memeriahkan raya kita org
gan sepupu yg ramai.. syoknyaa raya!!!
1st mestila gambar kak long ok..

ni kat umah tuk.. susah tul nk ajak bergamba nasib baik ada
hahaha... mkn giler2 punya diorg ni sup gear box...

ni je gmbr yg ada kat umah tuk blah arwah abah.
budak yg ada kamera cangih tu.. kamera dia wat pe ntah haha


ni yg buatkan mak titiskan air mata anak kesayangan
dan cucu dia tak balik..org ni dok kat Sabah Ayah di org kerja..

Kongsilah!