Saturday, May 7, 2011

Hari Ibu - saya sayang mak saya!!!!


Hadiah istimewa along untuk mak???

tunggu...


sebenarnya tiada satu hadiah pun yg mampu di nilai dengan mak.
mak adalah wanita yg hebat.
mengharungi pelbagai dugaan dan cabaran untuk membesarkan
dan mendidik dan semua segi..
tiada apa yg mampu along nilaikan dengan apa juga hadiah mak.
mak wanita yg hebat.. mak wanita yg kuat..
sungguhpun mak sekolah setakat darjah 2.
mak mampu untuk mendidik anak2 mak.
mak tegas dalam semua perkara..
namum macam mana mak xkan ada penggantinya..
Ya Allah Panjangkan umur mak ku..
sihatkan tubuh badan mak ku
berikan kebahagian buat mak ku
permudahkan segala apa juga urusannya..i
mak along sayang mak..
i love u forever..
hari2 sebenarnya hari ibu.. bkn bulan may saja.. hm
nota eitakz: bangga dengan mak.. tabah wpun susah mcm mn mak sabar tuk membesarkan aku dan adik2.. mak mmg hebat muaah!!

layan lagu AIR MATA IBU

Siti Nurhaliza - Air Mata Ibu

Apakah sebenarnya
Terbuku dikalbumu
Apakah erti linang airmata di pipimu

Ucapkanlah padaku
Tak bisa kurungkainya
Rahsia yang kau pendam itu

Aku hanya menduga
Tidak mampu merasa
Sebenar-benar perasaanmu

Pengorbanan yang kau lakukan
Untuk dewasakan ku
Pengorbanan yang kau lakukan
Untuk dewasakanku
Hanya bisa ditangguing oleh hati ibu

Namun kupercaya
Takkan terlerai kasih
Ikatan ini takkan putus

Telah kau telan lara
Dan terima segala
Dugaan dan badai yang melanda...
Duhai ibu


No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!