Saturday, February 23, 2013

hepi besday to me

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Alhamdulillah Terima kasih Ya Allah kini genap umur 30 tahun di berikan kesihatan untuk menyambuat ulang tahun kelahiran. Saat yang sangat bahagia bila dapat surprise dari orang tersayangkan rasa sangat di hargai alhamdulillah tahun ni tahun ke 2 birthday bersama suami lebih seronok dari masa belum kawin rasa gembira dan bahagia berbunga di hati Terima Kasih abg. Walaupun suami saya seorang yg sibuk dia tetap mencuri masa untuk hari-hari bahagia kami. 
Terima kasih juga buat semua mak, mak mertua, adik-adikku yg tak pernah lupa beri ucapan dari kecik sampai besar. kita selalu bergaduh mulut tapi kasih sayang antara kita sangat kuat sayang korang. buat kakak - kakak ipar dan semua kawan - kawan tersayang yang mendoakan dan memberi ucapan di fb  twitter ,sms, whatsApps dan Call terima kasih banyak hari jadi pada saya semoga kita semua di murahkan rezeki dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki amin. 

Hadiah Paling bermakna ialah bila di ingati atau dihargai oleh suami walaupun rasa bahagia dan hati berbunga. hadiah yg paling sangat bermakna buat ita ialah FATIHAH dia penyeri kebahagian buat kami.tahun lepas besday ibu dia dalam perut tahun ini dia potong kek sekali tahun depan dia dah leh ucap hepi besday ibu insyaAllah. Terima kasih Ya Allah. 

nak tahu kisah saya di surprise oleh en suami dan adik bongsu meh baca blog en Suami http://mfr.jentayu.com/2013/02/23-selamat-ulang-tahun-sayang.html siap ada cerita preparation diorg tu hahahaha.. apa-apa pun terima kasih sayang love u 



1 comment:

  1. Yela. x ucap pun...

    Selamat Hari TUA!!!!!!!!! hahahahaha

    **larikkkkkkkkssssssssss

    Sumijelly.com

    ReplyDelete

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!