Wednesday, August 6, 2014

Ini Blog peribadi saya

Assalamualaikum 

Tiba-tiba malam ini selak-selak plak blog lama yang kutinggalkan penuh bersawang dan berhabuk. Masuk Terus semput. 

alhamdulillah tiba-tiba jari jemari saya rajin untuk menaip.
tidak tahu atas seruan apa. tapi rasanya masanya telah tiba untuk berblog semula. 
sebenarnya saya tidaklah tidak menulis langsung saya ada bersama blog kesihatan saya jemput layari www.vitamin4u.com.my wah gemak bukan namanya. hadiah dari en suami PaanMFR terima kasih tidak terhingga buat en suami. 

berbalik pada blog yang saya sayangi ini yang menguatkan saya untuk menulis kembali kerana isinya terlalu banyak kisah gembira, sedih, geram sakit hati dan poyo. hahaha sebab saya banyak gambo selfie dalam ini memang dari dulu lagi rupanya saya suka selfie poyo-poyo. jadi janganlah kata saya poyo bila saya selalu selfie dah istagram atau facebook kan? kan? kan?

oklah oleh kerana lama tidak update blog jom layan gambar terbaru saya bersama keluarga. 


comelkan kami?

bagi anda yang memelukan makanan kesihatan. Mari dapatkan di VITAMIN4U  konsultansi percuma dan mesra daripada kami anda pasti teruja!

Saya Pengedar Shaklee yang Sah





1 comment:

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!