PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Tuesday, February 24, 2009

sekejap jer..

salam...
hai kawan2 senyum skit... :D
sejak ita pindah opis baru ni.. tak pernah ita citer pasal opis baru ita kan..dah masuk 2 bulan ita kerja kat sini..1st ita dpt kerja kat situ mmg ita suka.. sbb mmg mencari kerja kan..tp bila nmasuk situ mula tak suka bila dengar citer macam2 hmm..akhirnya ita redha.. kerana kat sini rezeki kt.. ita bersyukur..dan sejak mengenali kak yah.. ita semankin bersemangat nk kerja kat sini...hari ita semankin ceria dengan adanya kak yah..walaupun kerja byk mana pun... kak yah tetap wat ita eppy..tak tahu la mungkin ita senang gan dia.. dengan sikap terbuka dia..lagi pun mungkin jarak usia yg membuatkan ita lebih senang gan dia..tak tahu la ita rasa mcm dia akak mak yg bleh wat ita eppy..walaupun ita pi keja jauh.. walaupun keja tak berenti2..kerja kat sini plak byk sgt kerja..kadang perasaan nk p bilik air makan pun tak ingat.. pk kerja harus siap.. mmg tak sempat apa..tp ita suka... sbb sebelum ni kampeni yg ita kerja.. tak kerja yg serius mcm ni..dalam umur menjangkau 26 tahun ni ita harus berubah..alhamdullilah kerana ita mampu berubah.. ok la berbalik pada citer kak yah..dia nak berenti dah jumaat ni last.. hmm smlm dia cuti.. opis jadi sunyi sepi..macam mn lepas dia berenti nnt... hmmm ntah la.. apa2 thanks kak yah atas tunjuk ajar..kalo korang nak tahu kak yah ni kerja kat kampeni ni dah 11 tahun.. kiranya pro la..apa2 pun ita doakan kerjayaan kak yah.. tu bisness kak yah ok.. chaiyok2 wat diri ita sdri. trus pandang ke depan berusaha tuk wat yg terbaik..

lama tak letak muka sdri kan,, jeng2 hehehhehe
tgk mesra kan tangan2 kt org..

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh.. kesian la hai. baru nak bermesra2 ya.. takpe la eita, kuatkan semangat utk menenpuh hari2 yg mendatang tanpa kak yah ya. insyallah eita blh

SiS-lin said...

mata eita tu cam bengkak je,bru lps menangis ye..ala sian eita..itu lah dugaan dlm pertemuan...

Eita said...

kakakku.. hehehhe tgh kuatkan semangat ni.. :)

sis lin thanks... bkn nagis... tak culup tdo hehehe :)

TEMAN TAPI MESRA said...

laaa eita ur pic ni kn like ur mak teh lo.. lalalalalalala

Post a Comment

Kongsilah!