Tuesday, March 9, 2010

Niyang Rapik The Movie

kembali lagi... setelah membosankan diri...
kte ada tiket percuma tuk tgk niyang rapik..
tapi tak tahu nk tgk bila..
kira2nya mmg takut skit la nk tgk citer2 misik mcm ni..
tapi hati rasa nk tgk..
tapi bila??
jawapannyaa nnt2la.. essk2 la..
tp mesti tgk :)
kalo ada yg dah tgk... best tak citernya?

jom kita layan ost niyang rapik ni..

Tajuk: Syurga seketika
Artis: zizie & wangi -The Fabulous Cats
Ku menanti hukuman yang tersurat
Ku menangis tanpa airmata
Adakah aku sekadar sisa-sisa
Apakah aku cuma hanya sementara
Aku hanya mampu merasa

Mengapa engkau hancurkan
Niat suciku terhadapmu
Mengapa kau sanggup biarkan aku
Tenggelam dalam dendam
Kini ku kembali mencarimu di syurga seketika

Di sini ku masih berdiri
Jiwaku kosong tanpa erti
Menangis ku menangis

Mengapa engkau hancurkan
Niat suciku terhadapmu
Mengapa kau sanggup membiarkan aku
Tenggelam dalam dendam
Kini ku kembali mencarimu di syurga seketika

Oh Tuhan izinkan aku di sini
Tuk terus akhiri deritaku ini
Seandainya ku temui
Ku kan terbang kembali

Muatturun Nada Dering Pemanggil “Syurga Seketika (OST Niyang Rapik The Movie)
Untuk Maxis Dail *131*148088# tekan “CALL
Untuk Digi Sms CT 0073475 hantar ke 2000
Untuk Celcom Sms CMT 69589 hantar ke 22990
Untuk Umobile Sms CT 185669 hantar ke 28118

2 comments:

  1. kakak dah tgk dah.. hehe ok la not bad.. tak banyak sangat mistik die.. g la.. tgk.. nak ajak kakak tak?? haha

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tengok tv -__-"

    selalu ketinggalan zaman saya ni...

    ^^ pembaca senyap no.55^^

    ReplyDelete

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!