Wednesday, September 1, 2010

LRT oh LRT


Sepanjang bulan Ramadhan ni. pergi kerja dengan balik kerja terlalu sesak di stesen LRT.. sama jugak dengan jalan raya terlalu banyak kenderaan sesak sana sini tak boleh lewat sikit pasti akan sesak. waktu paling afdal.. sebelum kol 5 tu je waktu yg paling baik untuk mengelakan kesesakan di LRT dan juga jalan raya tp ita tak pernah pun dpt waktu tu.. sampai sahaja stesen MASJID JAMEK pasti dah 5.30pm

tapi bukan ini yg ita nk ceritakan.. menjadi kesebalan di hati petang tadi.. bila saya memebeli tiket tu ke Ampang.. dia memberi dengan cara membaling.. apa yg nk di tegaskan kat sini.. BUDI BAHASA BUDAYA KITA.. jadi berbudi skit boleh ke? iya ni kita sesama kita yg beli kalo org asing yg beli apa diorg kata.. kalo ramai org tu tak apa lah jugak ni.. cuma ita sorang je.. iya selama ni tak pernah beli tiket pakai rapidpas so tak de jumpa staff rapidkl yg mcm ni..

apa yg boleh di katakan kat sini.. sila berhemah skit.. dan jaga nama RAPIDKL yg mmg popular.. jgn kerana staff rosak namanya..
SEMYUMLAH SIKIT OK!!!



No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!