PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Thursday, August 21, 2008

Tak Pernah Naik Bas :P

Wah tajuk je dah semacam kan..
pagi tdi kite di kejutkan dengan bunyi telefon di awal pagi..ish osmate kite call..mmg dia ada kata dia nk pi klinik awal pagi.. tp kenapa dia tepon kite.. smlm dia demam.. demam penat.. demam stress segalanya bagai.. ops lupa pangilan tu rupanya mtk tlg kite antakan pas keja dia ke klinik tertinggal.. dengan semangat setiakawan kite pun gagahi jua tuk ke klinik di area bandar baru ampang.. umah kt org kat mn ek dekat2 ampang point la gitu.. nasib baik kite dah siap..mmg niat nk dtg awal kerja la gitu..kol 7.00 kuar tp kol 7.30 baru dpt bas.. tahu la jln ampang tu.. polis jaga punya lama dia nk lepas kenderaan blah kiri.. tensen gak tunggu rasa nk marah je bapak posisi tu soh bg kenderaan blah kiri tu jln.. ish kalo osmate kite tu tenat tahu la nk wat mcm mn.. bkn tak nak naik teksi.. kalo naik teksi pun sama gak kenderaan dr blah kiri tetap tak gerak2 gak.. klinik tu pun satu.. bg la osmate kite tu masuk dlu.. iya kite tahu tak semua org jujurkan.. tp kan kite dah bergerak ke sana.. paling tak de pun mestila kite bawa pas kerja tu adeiiii klinik ooo klinik kenapa la hampeh sgt.. heeeeehee smpilah polis benarkan blah kiri tu berjalan aku pun naik bas.. huwaaaaaaaaa tak tahu naik bas korang tahu sepanjang kite dok kl kite naik bas baru 2 3 kali je.. biasa pi mn2 mama bawa ikut je la mama pi.. tak pun ada la kawan kite tlg bawa mn je kt nk pi..hahaha lrt pun kt naik dr ampang ke pandan jaya tu pun kalo lebih dah berdebar2 ish.. rasa mcm tak selamat je hahaha lawaknya.. eh balik pada pi ke klinik naik bas tadi.. osmate kt soh naik rapidkl tp tak de.. dok pk dia lagi yg tak sihat kt naik je la bas apa2 hhuhuhu so naik turun bandar baru ampang huwaaaaaaa jauhnya kite kena jln.. tp redah jer la demi osmate kite yg sakit.. jln2 smpi la klinik tu.. jam tgk huwaaaaaaa 8.00 dah.. setelah bagi pas kerja.. bru la jururawat kat situ bg osmate kt masuk.. ish ntah la tak patut tul ler.. kalo tenat sempat mati... pastu kt pun balik la naik bas rapidkl sbb bas tu tgh tunggu lampu isyarat hijau.. tahan dan naik.. huwaaaaaaa sekali lagi malu.. huwaa masukkan duit tp tiket tak amik.. sampai abg bas tu pangil dik.. masih wat selamba je.. rupanya naik bas kena amik tiket ler.. huwaaa malunyaaaaaaa.. tp tak pe la kan. MANUSIA BELAJAR DR KESILAPAN dan harap kite lebih mengerti lepas ni (gambar ni kt amik lepas balik dr klinik nk pi kerja heee sempat lagi ek..)

untuk lia osmate kite... Semoga Cepat sembuh tenang selalu.. ok!!!

**sebenarnya mmg dr dlu dr sekoalh masa dok kat jb mmg tak pernah naik bas.. alasan selalu kite pakai takut terlepas huhuhu.. kalo ternaik tu sll bejaga2 je la time nk tekan loceng.. iskkk..

ops nk letak gak ni menu kt mlm tdi..


Roti Telo Cecah Sos..
mkn la bersama osmate yg demam

4 comments:

sweethOneY said...

adeh..penatnya bace kak eita..tadep titik ni :D

hihi..saye pn kat KL jarang nek bus..tak bape reti jugak, tp kena taw jugak la kan..kot2 terpaksa nek t, dah taw la (:

utk osmate akak, semoga cepat sembuh..

kak!
roti telur tu mengancam la!

Eita said...

hak hak hak izza!!!
baca ikut suka je..
tak pandai nk nulisnya
layannnn!!!

wah roti telur mengancam tu la kan..
tu goring 4 keping takut terlbih sudah hahahaha :)

haah kan kena tahu naik bas..
tu kena blaja no bas start ari ni :)
hahaha :)

Luckylia™ said...

tengkiu 4 everyting kak ita...

Eita said...

ish dik lia kuss...
tak de apa nk di thankskan pon..
hik hik hik

Post a Comment

Kongsilah!