Saturday, August 23, 2008

Kenagan Terindah

"bila dah tertulis untukku adalah yg terbaik untukku.. kan ku jadikan kenagan yang terindah.."(lirik ni saja kt tukar)

Mysys JB 2006


Taman Negara Malaysia Pahang 2005


Kuala Gandah, Lancang Pahang 2007


Melaka Bandaraya Bersejarah 2008


myOffice Msn Groups 2003
Credit Pic to : LIA


"Team Bereeh" HelizaBereh 2007


The Totoni's Club 2008

Mengenali kalian membuatkan kite bleh matang.. dan lagi berfikir panjang.. pahit manis suka duka kehidupan dpt kite pelajari.. ketika umur menjakau 25 tahun.. byk kenagan pahit dan manis.. semuanya kite satukan menjadi kenagan terindah.. Terima Kasih!!

untuk kita sdri.. Semoga kite Terus tabah dengan dugaan dan cubaan hidup.. apa pun terjadi hidup perlu di teruskan.. belajar tuk terus memaafkan orang lain mengaku kesilapan sdri.. semoga yg terbaik tuk diri kita..amin~

p/s: sepatutnya banyak lagi gambar.. tp tu la ext HDD kt jatuh kebabooo.. gambar2 semua tk dpt di selamatkan nasib baik ada FS dan MS huhuhu :)

SAYANGI KELUARGA.. KERANA KELUARGA LEBIH DARI SEGALANYA!
buruk mcm mn pun baik mcm mn pun keluarga tetap menerima kt..

1 comment:

  1. Kite pon sayang ape yg kite ade.. Kuarge kite.. Kawan2 kite.. Mungkin tak selamanye semuanya same kan? Sampai masa ada yang akan berubah dan perlu berubah mengikut keadaan serta keperluan.. Ape pon, terima kasih semua!!! Kite sayang korang!!

    ReplyDelete

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!