Tuesday, March 24, 2009

thanks kengkwan...

salam...
1st ita nk ucapkan byk2 terima kasih kat kengkawan eh..
sbb smpati kat ita... thanks byk2 ita juga doakan kesihatan korang...
dlu ita wat blog ni sbb ita nk isi masa lapang... sbb ita tak de kerja nk buat kat opis..
jadi ita wat blog.. sekarang bila kerja baru ni.. kerja terlalu banyak..
jadi masa tu mengupdate sgtla sikit.. tp ita lebih suka masa skrg... dr masa dlu..
skrg terlalu bz... yg bleh ita pk kerja balik dah penat... harus rehat..
dengan keadaan kesihatan yg tak stabil harus rehat secukupnya :)
dari memikirkan hal remeh2 ni.. tahun 2008 terlalu byk kenagan yg menyiksakan..
di tikam dr blakang oleh org yg di sangka baik dan macam2 lagi..
pengalaman memdewasakan kita.. ceh dewasa sgt ke aku...
pengalaman juga membuatkan aku lebih berhati-hati...
pengalaman juga membuatkan aku kenal erti hidup..
biar pahit mana pengalaman tu harus aku telan..
namun tak kan pernah luput dr ingatan aku..
aku redha atas apa yg berlaku...
aku berterima kasih pada yg memberi aku pengalaman ini..
namun aku juga sedar hidup umpama roda...
tak semestinya yg indah tuk kita selamanya..
satu hari ada juga yg tak indah.. hehehhe apa melalut ni...
ntah la mlm ni mata langsung tak gntk
rasa berputar2 memikirkan sesuatu...
hidup atas bumi ini hanya tuk sementara..
andai esk ajal kt sampai.. pergilah kt tuk selamanya...


3 comments:

  1. eita dah sembuh..alhamdullillah..musim skrg nie..

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah.. dah sihat ya dik.. tinggal kan kenangan yg pahit.. mulakan ngan hari yg baru.. serta perasaan dan diri yg baru.. insyallah semoga dipermudahkan semua..

    ReplyDelete
  3. semoga ita akan mulakan hidup baru.. yg lepas tu biarkan berlalu.. buang yg keruh amek yg jernih yer dikk

    hehe akak dah tau kisah tuuu

    ReplyDelete

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!