Sunday, April 19, 2009

tag nama blog anda.. dr kakak ndr

Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?
eitakz...
kenapa sbb ini adalah nama eita.. nama ita masita kamarulzaman
so tuk di jadikan citer jadilah eitakz kesinambungan nama abah gan nama eita ok

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://eitakz.blogspot.com/ iya adalah nama saya :)

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
method tak de per2 pun saja tulis tuk mengisi masa yg ada hehehe :)

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
blom pernah lagi rasa nk hapuskan.. kerna blog ita sgt cntk.. hasil buantan my laling muahhh maceh cntkkan blom kt :)

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
blog org yg tag saya... ohh nama dia kakak ndr.. blog dia cantik... dan truskan menulis ya kak.. :)

10 Person To Tag:
saya tak nak tag sapa2 rasanya.. tp pada kengkawan yg nk jawap silakan yaaa..
rasamya tag ni sgt best hehehhe

No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!