PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Saturday, July 11, 2009

citer sakit gigi ari tu

salam rindu pada blog kesayangan ku.. dan kepada kengkawanku yg disayangi ceh wah mcm masuk pertandingan syarahan plak heee :) mulakan hari dengan senyuman dan bismillahirahmanirahim semoga kita semua di berkati amin..

ok la tak tahu nk citer per sbb terlalu sibuk.. dengan keja membuatkan terpaksa melupakan diri tuk update blog sian kan heee mintak simpati lagi kan.. hahahah

balik kenduri cari klinik gigi

nak tahu pasal citer gigi ari tu.. tak nak tahu pun nk citer gak hee... hahaha ok la tahu tak ari tu sblm ita ke klinik gigi ita ke kenduri kawin dlu... sakit gigi ari jumaat sabtu ahad cuma makan ubt tahan sakit jer.. tapi tak bertahan akhirnya... btul org kata ada tiga sakit yg telalu sakit.. sakit nak mati.. sakit nak beranak gan sakit gigi huhuhu...

akhirnya.. ahad tu balik dr pengantin trus cari klinik gigi.. bengkak gusi semankin serius sampai dr ujung gusi dah ke depan plak huhuhu sakitnya hanya Tuhan je yg tahu.. ok la di pendekkan citer.. sampai klinik kena wat sedikit pembendahan sbb dalam gusi yg bengkak tu ada darah.. dah la ita ni penakut.. pucat lesi muka ita.. mula2 dia bius 3 kali je... masa cucuk bius tu sakit gila.. tp bila masih tak kebas lagi ke cucuk lagi huwaaaa mak tolong!!!!!! sakit...... bila dah kebas keja2 mengeluarkan darah disiapkan.. dan akhirnya selesai..

setelah bius cinta ilang huhu

dan ita masa tu sgt mamai... huhu rasa tak jejak tanah.. kebas tu bertahan sehingga 3 jam... lepas tu sakit semula kena la mkn ubat tahan sakit.. 4 hari lepas tu baru baik... sian kan... hmmm kat opis diam je.. apa bleh buat sabar jer la..

sesungah penyakit yg dtg adalah tuk mengahapuskan dosa2 kecil kita.. ita sebagai hambanya terima dan redha dengan kehendakNya...

TERIMA KASIH BUAT HOUSEMATE TERSAYANG CIK LUCKYLIA YG BAWA KITE PI KLINIK MEKASIH BYK2 TAU.. SEMOGA SEMUA YG TERBAIK WAT AWK... WAT MAK TERIMA KASIH GAK.. SBB LAYAN KT MERENGEK SAKIT.. WAT MY LALING THANKS GAK LA.. HMM

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

alahai kesian dia.. sakit gigi ya../ sib baik dah cabut kan... makanya hilang sudah sakit gigi tu.. :D

arnamee said...

alolo..
alhamdulillah ciat da dier:)

erm, tq to u back ea.
jaga dri selalu,.^^

Eita said...

tu la kak cutemiut...
nsb baik dah ok..

Eita said...

arnam thanks
awk pun jaga diri eh :)

Post a Comment

Kongsilah!