PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Wednesday, July 15, 2009

Jom Hisap Rokok!!!

salam...
selamat pagi sahabatku sekian..semoga hari ini lebih baik dari smlm ok amin..haaa best kan tajuk ita.. haa meh layan gambar ni...

tgk banyak tak kotak rokok...

satu laci kat belakang ita penuh dengan kotak rokok yg kosong.. ni angkara dua org amoi kat opis ita yg merokok tu la... haaa nk tahu kenapa kt org mtk kotak2 rokok tu.. sbbnyaaaaa kt org nk wat poster hahahahah.. idea ni dtg bila dpt claim dr JB branch.. bau rokok semua kertasnya..
mcm letak dlm kotak rokok.. so kt org nk kena kan abg lias jer... tuk poster tu.. tp skrg poster tu dah laku ramai plak yg request... ada yg nk bg laki la..ada yg kononya tuk diri sdri la poyo sgt la tuh.. tp bkn sempat buat pun kerja byk.. kalo ada pun siap skit pastu terbengkalai..

haa ni la hasilnya yg tak kreatif langsung tu..

tp kan ari tu ita pi 7e tau.. saja nk cari2 barang nk mkn heee :) pastu tahu tak ada org jual tempat rokok kat luar 7e.. punya la susah2 kerajaan Malaysia letak gmbr2 tu... tp dia org tak kisah pun.. makin diorg tukar ada hmm nk wat mcm mn kan.. walaupun kerjaan naik kan cukai rokok setiap kali belanjawan.. tp semakin ramai juga org hisap rokok..

p/s: ita yg potong kotak rokok tu pun dah pening dengan bau rokok.. ita yg potong gambar2 tu rasa mual.. tgk gambar2 tu tau.. isshhhh

jom katakan TAK NAK pada ROKOK!!!!

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemmm perokok tegar memang ramai ta, payah nak suruh berenti tau.. tu eita yg baru duk potong kotak rokok tu.. akak ni hah, yg duk serumah ngan perokok.. bukan setakat mual... siap dah macam org mabuk tu ha.

arnamee said...

salam eita :)

anem juin katakan - TAKNAK!.

erm, susah deh ,ade syg rokok lbh dri sgala.
mereka tak tahu, rokok adalah 'kawan makan kawan'.huhu.

Post a Comment

Kongsilah!