PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Saturday, February 28, 2009

kalau zombei miow2 jadi hantaran :)



tahu nama kucing ita ni zombei... ita bg nama mula2 mak pangil dia putih...
tp ita tuka jadi zombie.. hehehehe korang kalo zombie ni jadi barang hantaran ok tak..
tahu tak bulu zombie ni tebal kembang... cantik sgt.. hahaha tak kosa nk kasi org..

Tuesday, February 24, 2009

sekejap jer..

salam...
hai kawan2 senyum skit... :D
sejak ita pindah opis baru ni.. tak pernah ita citer pasal opis baru ita kan..dah masuk 2 bulan ita kerja kat sini..1st ita dpt kerja kat situ mmg ita suka.. sbb mmg mencari kerja kan..tp bila nmasuk situ mula tak suka bila dengar citer macam2 hmm..akhirnya ita redha.. kerana kat sini rezeki kt.. ita bersyukur..dan sejak mengenali kak yah.. ita semankin bersemangat nk kerja kat sini...hari ita semankin ceria dengan adanya kak yah..walaupun kerja byk mana pun... kak yah tetap wat ita eppy..tak tahu la mungkin ita senang gan dia.. dengan sikap terbuka dia..lagi pun mungkin jarak usia yg membuatkan ita lebih senang gan dia..tak tahu la ita rasa mcm dia akak mak yg bleh wat ita eppy..walaupun ita pi keja jauh.. walaupun keja tak berenti2..kerja kat sini plak byk sgt kerja..kadang perasaan nk p bilik air makan pun tak ingat.. pk kerja harus siap.. mmg tak sempat apa..tp ita suka... sbb sebelum ni kampeni yg ita kerja.. tak kerja yg serius mcm ni..dalam umur menjangkau 26 tahun ni ita harus berubah..alhamdullilah kerana ita mampu berubah.. ok la berbalik pada citer kak yah..dia nak berenti dah jumaat ni last.. hmm smlm dia cuti.. opis jadi sunyi sepi..macam mn lepas dia berenti nnt... hmmm ntah la.. apa2 thanks kak yah atas tunjuk ajar..kalo korang nak tahu kak yah ni kerja kat kampeni ni dah 11 tahun.. kiranya pro la..apa2 pun ita doakan kerjayaan kak yah.. tu bisness kak yah ok.. chaiyok2 wat diri ita sdri. trus pandang ke depan berusaha tuk wat yg terbaik..

lama tak letak muka sdri kan,, jeng2 hehehhehe
tgk mesra kan tangan2 kt org..

Monday, February 23, 2009

JAWATAN KOSONG!!

GENERAL CLERK - 1 KEKOSONGAN
MARKETING EXE - 2 KEKOSONGAN
MARKETING MANAGER - 1 KEKOSONGAN

BERMINAT!!!

CALL, FAX ATAU EMAILKAN RESUME ANDA KE:

Wang@issagami.com
Issagami Sdn Bhd
No: 77, 2nd Floor, Jalan SS 22/19,
Damansara Jaya,
47400 Petaling Jaya,
Selangor, Malaysia
Tel: +60 3 7726 5700
Fax: +60 3 7726 5711
Website: http://www.issagami.com.my

Kejutan thanks sayang semua...

terima kasih terima kasih terima kasih...
sayang korang... sayang sgt...
semoga kasih sayang kita kekal abadi di dunia dan di akhirat amin


heppy besday to me!!!!

cantikkan kek ni... rasanya pun cedap sgt...

nak tahu ita di beri kejutan... mmg tak sangka..
ingat tak de sapa nk selebrit besday kita..
tapi dua insan tersayang ini membuatkan besday ita lebih bermakna..
thanks sayang korang...


tahu tak... ita dpt 2 tiket my starz LG... mmg mintak dr ari tu..
tp org tu kata tak dpt tiket abis.. jadi tak pe la tgk kat tv jer la...
thankss ehhh gumbira sgt...


tuk semua..... yg beri ucapan.. yg beri adiah... yg blanja dan semua2 kawan blog..
terima kasih sayang korang.. semoga silaturahim antara kita berkekalan.. amin
buat mak dan adik2 sayang korang... thanks atas segalanya muaah!!!


Saturday, February 21, 2009

bestnya... orang blanja...



salam... hai semua.... tahu tak ada akak ni... yg ingin namanya di rahsiakan..
raikan advance besday ita plak hehehhee... tak pasal-pasal dpt advance beday..
kat secret resepi... hmmm beshhhnyaaa thnks kak sayang akak muahhh..
semoga persahabatan kt kekal dan diberkati amin...

Friday, February 20, 2009

Suara Sepi

bila dengar lagu ni... timbul skit rasa keinsafan.. selain terkenang saudara sesama Islam dalam perperanagan.. semoga peperangan ni tamat dengat segera..
Ya Allah selamatkan Palastin~ Amin


Suara Sepi (Di Bumi Anbia) - Dato Siti Nurhaliza

Senjata serba canggih terus berpesta
Insan yang tak berdosa menjadi mangsa
Suara dunia menzahirkan bantahan
Tiada sedikitpun memberi kesan

Jiwa bersarang dendam kebencian
Tiada lagi istilah kemanusiaan
Mereka punya hati
Tak punya rasa
Telinga telah tuli
Mata telah pudar

Ada tangisan tak siapa mendengari
Suara itu kian lama kian menyepi
Terkulai anak dari pelukan ibu
Darah masih panas
Tubuh terbujur kaku

Tiada kedengaran kicauan burung
Bumi kemerahan langit makin mendung
Mereka yang malang di bumi Anbia
Azab sengsara kehilangan upaya

Wednesday, February 18, 2009

saya tak sihat lagi

hai kawan2 salam.....
heee sian kan... nak dekat2 genap2 umur ni...
macam2 sakit plak... bln febuari ni..
mula2 den demam.. batuk selsema sampai la ni... batuk tak baik lagi..
pastu bertambah malang.. ari isnin tu.. kat msjd jamek van mengundur...
terkena plak kaki kt... alahai sampai la ni sakit sengal kaki ku ini..
nasib laaa company ni ramai akak kan... jadi ramai la yg pratin..
paksa lagi pi klinik panel.. aduhai pergi gak.. masuk kali ni dah 2 kali ita ke klinik
dr demam sampai la kena kepit gan van hehehe...
tuk diriku sdri semoga cepat sembuh :)
tuk my laling thanks layan kerenah ku ni...
tuk mak yg sentiasa dok dengar aku merengek sakit hee
tuk opismate thankssss sbb sgt ambil berat..
tuk osmate merangkap sahabat sejati... selamat bercinta :P
apa2 pun sayang korang thanks...

tuk kengkawan berblog sory lama tak update... bkn mls tp kesihatan ku tak baik heee thanks yg singgah eh... muaaahhhh sayang korang....

Thursday, February 12, 2009

pergilah tgk GENG UPIN & IPIN



Salam...
hai kawan2 nama saya ipin ni adik saya upin
erm btul btul btul...

korang pi la tgk citer geng ni serius tak mengecewakan... best sangat...
adakalanyaa suka sangat.. ada kalanya takut sangat.. ada kala sedih sgt
pi laa tgk eh besh sgt eppyyyyyy dpt tgk 1 st day..
thanks ya abg... nnt bawa lagi tau..
rasa mcm nk tgk lagi laaa tak puas heee
korang jgn lupa tgk tau.... mmg best tak tipu...


tahniah kepada anak muda Malaysia...
MALAYSIA BOLEH!!!

Monday, February 9, 2009

ombak...



haaa gambar ku pecah... mls nk edit semula...
saja nk tunjuk ombak pantai desaru..
rasanya dr kecik sampai skrg ombak.. pantai desaru tetap mcm ni...
adakalanya masa duduk kat tepi pantai ni teringat masa tsunami dlu..

ada yg korang tak tahu.. ombak desaru ni.. telah hampir memusahkan kamera ku.
ombak tak tinggi.. tp ombak sampai tebing yg kt tak sangka sampai situ..
nasib baik kamera ku... dpt di baiki... :)
apa-apa pun.. kt bersyukur atas ciptaanNya..
tiada siapa yg mampu mengatasi ciptaanNya
alhamdulillah..

Sunday, February 8, 2009

Tugu Negara



uish tba2 citer pasal Tugu Negara plak kan...
ok wat pengetahuan ita dan semua.. ari ni adalah ari perasmian Tugu Negara 8 Febuari..di rasmikan olehTenku Abdul Rahman.. sempena memperingati insan2 yg telah berjuang tuk mempertahankan negara.. :) tak pandai nk citer panjang lagi.. apa kata korang pi.. sekurang2nya kt dpt merasakan sediri dan memahami sejarahnya. heee :)

Award dari kak catlina tayunk :)

sory kak... baru dpt letak.. thanks eh sbb kogsi award ni gan ita jugak..
ita doakan akak dan kandungan akak sihat ya..




Monday, February 2, 2009

oistrich farm Desaru

cuti raya cina ari tu ita bercuti kedesaru sementara nk check in hotel. kt org berjalan2 terjumpa plak oistrish farm ni.. ok la tp masuk rm 10 henget mahal gak kan.. jom layan gambar ita tak brape sihat.. ni yg kurang rajin nk update blog..

dan ni gambar ita takut nk pijak telur tu.. hehehe sengal..
gambar2 ni secara spontan.. adik ita yg amikkan sengalkan muka den..


Kongsilah!