Sunday, November 14, 2010

Mawi masih ada peminat

salam.

betul ke mawi masih ada peminat??
jawapan ita.. BETUL

KENAPA tak PERCAYA mari baca?
semalam ita pergi ke Plaza Alam Sentral ada show case rancangan terbaru terbitan ASTRO "kau & aku". jadi adalah persemahan bekas-bekas pelajar akademi fantasia dengan itu salah seorang daripadanya adalah mawi.

berbalik pada cerita mawi masih ada peminat tadi. sebelum mawi membuat persemahan AinAF8 menyanyi. suasananya agak biasa-biasa je.. bila ain umumkan mawi nak menyanyi terus berpusu-pusu orang ramai ke depan pentas untuk tengok mawi.. ada yg tersenyum simpul iya la lama tak tgk mawi kan.. rindu lah tu kn?? pada pandangan mata ita.. hampir semua pengunjung merakam mawi menyanyi. dari Escalatoreter plak ramai yg sebut nama dia.. jadi betullah kan mawi masih ramai peminat kan??? kalau tak dah de peminat, orang dah tak suka. tak kan la macam ni situasinya.. :) CUBA RENUNG-RENUNGKAN..



mari sini tengok pernampilan terbaru mawi yg anda rindui


nota dari hati: kalau suka katakan suka.. kalau rindu kata rindu... walaupun ita bukan peminat mawi tapi timbul pula rasa kelakar dan tercetus kat minda nk tulis mcm ni.. jangan marah ek..

3 comments:

  1. hehehehe... mmg dia ramai peminat, tak dinafikan...


    www.sw33tdarling.com


    p/s: nak mintak tolong re-install
    link sw33tdarling kat ur bloglink.
    ada error laa, update entry tak naik
    sebab tukar nama blog. TQ!

    ReplyDelete
  2. rezeki mawi dan rezeki anak yg bakal dilahirkan tu..Insyaallah

    ReplyDelete

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!