PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya

salam..
kesempatkan di hari raya aidilfitri yg akan kita sambut esok..
saya memohon maaf kepada semua kenalan saya
tak kira dia yg pernah kita jumpa atau tak...
semoga lebaran ni akan lebih meriah lagi.. amin..
Selamat Hari Raya Maaf zahir & batin...

Sunday, September 5, 2010

dah pergi klinik


Hari ini betul-betul dah tak tahan..
batuk tu ni menyebabkan
urat tengkuk urat perut semua mengeras dan sakit..
akhirnya dengan rela hati ke klinik juga..
pukul 3.ooptg register klinik kol 4ptg baru dapat jumpa doktor
ramai betul orang sakit dekat2 penghujung Ramadhan ni kan..
rasanya macam semuanya yg kat klinik tdi sakit yg sama je..
batuk dan selsema.. tp serius cakap... bab batuk ni mmg tak leh nk tahan..
kalo tak puasa batuk je boleh minum air..
tapi puasa ni tahan la skit keperitannya
tu la namanya dugaan puasa. ni baru skit..
tadi lepas berbuka makan la ubat yg doktor beri tadi
ubat air adalah ubat yg paling dan tak sangup tuk di telan..
ubat batuk ni perasa ceri.. tp kenapa rasa dia pahit sgt2..
tak tahan.. dan mkn gula2 pun masih rasa pahit..
mcm mn nk minum tuk seterusnya..
tapi nk baik batuk.. hmmm
mls nk buka lampu gamba pun blurr.. he he he

Friday, September 3, 2010

TAK DE MOOD NK KERJA

hari ni pergi juga kerja walaupun tersangat malasnya..
cuma aku saja yang tahu
sangat tak selesa dengan batuk dan sakit tekak ni..
aduhai moody je hari..
tak pasal-pasal kebanyakan dak2 branch kena marah ari ni..
lantak la diaorang nk kata aku apa pun..
yang pasti aku memang tak de mood..
ikutkan hati.. aku nk balik jer.. dok umah hehe
ish ingat kampeni ni aku punya ke suka2 nk balik
kalo aku punya pun boleh bankrup kampeni aku hee
per pun petang nnt nk ikut laling i pi MASJID PUTRA kat PUTRAJAYA
harap2 aku dpt ketenangan nnt..
dan ari ni nk MKN KFC hm sapa nk layan..

Thursday, September 2, 2010

TAK PERGI KERJA


Orang kata mood raya malas nk kerja..
tapi ita boleh pulak demam dekat-dekat raya
jadi tak perlulah kerja + sekali mood raya
jadinya hari ini tak perlu la pi kerja
bestkan.. dok umah... tp byk plak kerja kat umah ni ish..
- CUCI BAJU - dh jam 11.30 am tk siap lagi
- LIPAT BAJU - langsung tak usik
- KEMAS BARANG BALIK KAMPUNG - pun tak buat lagi..
ishhhh malasnyaaa.. rasa nk tido je ni nape.. hmm
Tekak sakit.. sempit je tekak ni..



Wednesday, September 1, 2010

LRT oh LRT


Sepanjang bulan Ramadhan ni. pergi kerja dengan balik kerja terlalu sesak di stesen LRT.. sama jugak dengan jalan raya terlalu banyak kenderaan sesak sana sini tak boleh lewat sikit pasti akan sesak. waktu paling afdal.. sebelum kol 5 tu je waktu yg paling baik untuk mengelakan kesesakan di LRT dan juga jalan raya tp ita tak pernah pun dpt waktu tu.. sampai sahaja stesen MASJID JAMEK pasti dah 5.30pm

tapi bukan ini yg ita nk ceritakan.. menjadi kesebalan di hati petang tadi.. bila saya memebeli tiket tu ke Ampang.. dia memberi dengan cara membaling.. apa yg nk di tegaskan kat sini.. BUDI BAHASA BUDAYA KITA.. jadi berbudi skit boleh ke? iya ni kita sesama kita yg beli kalo org asing yg beli apa diorg kata.. kalo ramai org tu tak apa lah jugak ni.. cuma ita sorang je.. iya selama ni tak pernah beli tiket pakai rapidpas so tak de jumpa staff rapidkl yg mcm ni..

apa yg boleh di katakan kat sini.. sila berhemah skit.. dan jaga nama RAPIDKL yg mmg popular.. jgn kerana staff rosak namanya..
SEMYUMLAH SIKIT OK!!!



nk berblog semula chaiyok!!!


salam...
apa khabar blog ku yg cantik lagi comel.. hasil rekaan darling ku..
kalo umah di tingalkn. ada benda lain yg numpang.. kalo rumah jugak di tingalkan habuk gan sawang buka kepalang... mcm tu jugak dengan blog ita ni.. hari ita berazam ingin berblog kembali... sepanjang tak menulis kat blog ni... tulis jugak di kertas tp tak besh hehe..

apa pun SEMANGAT tuk diri sendiri
SELAMAT KEMBALI WAHAI CIK ITA..
cik lagi ni? bila title cik ni nk tuka..
TUNGGUUUU kemunculannya ha ha ha
PROPA LEBIH ni
muka bersemangat nk update blog semula

Kongsilah!