Sunday, August 21, 2011

S.a.H.a.B.a.T ~


Sahabat.. Kawan Baik.. Teman Tapi Mesra..

ntah la mintak maaflah kalo agak keterlaluan atau mengecilkan hati kawan-kawan ita. tp serius di sini sepanjang berkawan dengan orang, ita tak pernah ada sahabat baik.. atau sahabat karib kadang pelik gak. aku ke yg tak reti berkawan atau sebaliknyaa..

tapi...

tiba-tiba.. aku sedar yg sebenarnya aku ada sahabat - kawan sampai mati tu janji kt org.. ntah perkenalan di internet atas nama forum.. umur yg membezakan.. tp membuatkan kami saling memafami. terlalu kuat dan utuh nilai persahabatan yg aku kenal ini.. wpun jumpa setahun sekali tetap mampu merapatkan persahabatan kami..

perkenalan di MSN Groups (dah x wujud pun) dengan nama MSN MY OFFICE GROUP membuatkan nilai persahabatan yg terjalin hampir 10 tahun ni masih segar hingga hari ini.. alhamdulillah baru ku tahu erti dan nilai persahabatan rupanya.. di sini aku tidak mengenali semua.. cukup aku kenal lia, kak leya, kak nopa, kak bad,Maz, abg lan fahmie, kukoi, bijan & sepat.. cukup ini sahaja... tp wpun dengan hanya beberapa org ini.. dan singga hari ini mereka ini juga yg terus menghidupkan suasana... x pernah seditik pun melupakan aku rupanya.. terima kasih.. terima kasih dan sayang tuk korang.. korang mmg best "SAHABAT SAMPAI MATI"

kisah ini akan bersambung.. tunnggguuuuuuu--

Nota eitakz: persahabat antara korang mmg best... nk sambung citer episod seterusnya.. gantuk dahh..

No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!