PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Sunday, November 14, 2010

Bila Nak Raya je............

bila nk raya je mula la... terfikir kalo abah ada lagi... mesti best.. mcm2 abah buat...
tapi tak baik kan fikir mcm ni.. selama abah meningal dunia 5 tahun ni serius la selalu rindukan abah. kadang-kadang timbul rasa kenapa abah tingalkan kami terlalu cepat.. tp semua tu dah di tentukan oleh Allah S.W.T aku sebagai hambanya terima dengan kententuannya..

mengimbau kembali.
Arwah abah kembali kepada penciptanya semula ketika ita dan adik2 masih agak muda lagi iya la masa tu aku baru 22 bkn tahu nak berdikari sangat pun kalau tak de duit pun masih mintak kat abah.. jasa dan penat lelah abah besarkan aku pun tak terbalas lagi.. along sentiasa ber doa abah tenang kat sana.. di tempatkan dikalangan org-org yg soleh dah beriman amin..

abah pergi masa aku berjanji nk berjalan sekeluarga.. iya la sepanjang kami adik beradik aku dah besar. lama kita tak pi mandi manda kat air terjun.. jadi aku membuat janji dengan arwah abah nk pi gunung ledang.. hati aku sgt gembira.. beriya aku soh adik2 aku balik kumpul kat rumah sbb nk pi berkelah hehe seronoknya..

arwah abah meningal pada hari sabtu jam 4.oo pagi.. pada pukul 1o.oo mlm aku sempat telefon abah tuk kompomkan kan yg hari ahad tu jadi.. suara seperti orang menahan sakit.. aku sempat tnya abah sakit ke? abah kata tak la.. masa aku tanya abah ahad nnt jadi ke? abah iya kak long.. ni diantara kenangan terindah yg aku ada dengan arwah abah.. tingal lebih kurang 5 jam abah nk tingalkan kami.. aku sempat bercakap dengan abah.. terima kasih Ya Allah kerana memberi kesempatan kepda hambamu ini..

perkelahan tu tak jadi.. kami berkelah di hospital dan tanah perkuburan.. jam 10 pagi semuanya sudah selalai.. abah dah selamat di kebumikan.. tingallah abah di sana.. abadi buat selamanya.. AL -FATIHAH BUAT ABAH TERSAYANG KAMARULZAMAN BIN JAFFAR SEMOGA TENANG DAN DI TEMPATKAN DI KALANGAN HAMBANYA YG BERIMAN AMIN

buat kengkawan adik-adik dan sesiapa sahaja:
sayangi la mak dan abah. bila dia dah tak de nnt tak de apa pun yg bleh mengantikan tempatnya.. sesungguh ayah dan ibu permulaan kita kenangla jasa meraka.. jgn sampai terlambat.. restu mak ayah menyempurnakan hidup kita.. tak de mak dan abah yg nk tgk anak2nya susah...

Mawi masih ada peminat

salam.

betul ke mawi masih ada peminat??
jawapan ita.. BETUL

KENAPA tak PERCAYA mari baca?
semalam ita pergi ke Plaza Alam Sentral ada show case rancangan terbaru terbitan ASTRO "kau & aku". jadi adalah persemahan bekas-bekas pelajar akademi fantasia dengan itu salah seorang daripadanya adalah mawi.

berbalik pada cerita mawi masih ada peminat tadi. sebelum mawi membuat persemahan AinAF8 menyanyi. suasananya agak biasa-biasa je.. bila ain umumkan mawi nak menyanyi terus berpusu-pusu orang ramai ke depan pentas untuk tengok mawi.. ada yg tersenyum simpul iya la lama tak tgk mawi kan.. rindu lah tu kn?? pada pandangan mata ita.. hampir semua pengunjung merakam mawi menyanyi. dari Escalatoreter plak ramai yg sebut nama dia.. jadi betullah kan mawi masih ramai peminat kan??? kalau tak dah de peminat, orang dah tak suka. tak kan la macam ni situasinya.. :) CUBA RENUNG-RENUNGKAN..



mari sini tengok pernampilan terbaru mawi yg anda rindui


nota dari hati: kalau suka katakan suka.. kalau rindu kata rindu... walaupun ita bukan peminat mawi tapi timbul pula rasa kelakar dan tercetus kat minda nk tulis mcm ni.. jangan marah ek..

Sunday, November 7, 2010

Cadbury Papermint

wahhh coklat sedapnya...
seronok sangat dapat coklat..
coklat ni datang dari langkawi.
iya kan org pi langkawi tentu la bawa balik coklat kn
terima kasih my laling.. atas semua ni..
bukan setakat coklat.. pelekat peti ais,
minyak gamat.. sabun gamat pun ada..
tq belikan semua ni..
nnt belikan lagi tau... hee..

Saturday, November 6, 2010

Terima kasih FB

Seronok sangat...
bila dapat jumpa kawan- kawan masa kat sekolah dulu...
lebih kurang 10 tahun tak jumpa..
kebanyakannya semua dah berubah..
semua dah berjaya.. dan berumah tangga..
tahniah untuk korang semua...
apa-apa pun kasih kerana facebook yang sgt meluas ni...
dapat la kita semua berjumpa semula...
dengan adanya group ni... lagi ramai kawan2 terkumpul..


nota tangan: semoga persahabatan yg terjalin kekal buat selamanya..

Kongsilah!