Saturday, July 16, 2011

Majlis kesyukuran


Alhamdulillah..
selesai majlis kesyukuran buat diri aku.. terasa dalam mimpi pun ada.
iya la siapa sangka. benda yg tak pernah aku fikirkan setelah abah meningal dunia.
diri ini hanya di berikan tuk adik2 dan mak sahaja. Bersyukur kerana hati ini terbuka untuk diri sendiri alhamdulillah.
Majlis merisik dan bertunang untuk diri aku. pada 10.07.2011 jam 12.oo tgh hari. sangat membuat aku teruja. iya la selalu temankan kawan2 je. paling kerap temankan makcik2 aku jer la.. haha lawak giler pucat biru kaki tangan aku bila tahu keluarga PaanMFR dan sampai. memangla aku ni darah gemuruh skit.. tp aku lawan dan bersabar.. terima kasih atas keyakinan yg di berikan oleh keluarga dan kak rin..

sehingga hari ini sgt letih dan memenatkan. apa pun tetap gembira...

nota eitakz: bersabar.. rezeki ada di mana2

No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!