Saturday, July 30, 2011

SeLamAt TinGGal :)


Akhirnya sampai tarikhnyaa..
selamat tingal kawan2 di office Damansara Jaya..
sesungguhnya aku sayang sangat korang..
tapi rezeki aku kat tempat lain.
tapi tak pe bila2 nnt kite jumpa ok..
apa pun aku mtk maaf atas segala salah dan silap makan minum mtk di halalkan..
sesungguhnya terlalu berharga pengalaman berkerja di sini dan persahabatan antara kita..
aku sayang korang!!
account dept sentiasa di hati...

ni minah senget yg sengal & blurr sentiasa tp kalo ajak amik gambo paling suka. :P

ni makan perpisahan la kan konon2.. nsb baik tk berderai air mata aku.. ish



No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!