Sunday, May 8, 2011

ADA APA DENGAN SABTU?

pagi, pi joging.. wah joging gitu kan?
dlm jam 7.30 la sampai kat taman tasik ampang.. apa eh nama tasik tu yg boleh nmpk dari mmr2 blah kiri menghala ke gombak.. hehehe sengal tk tahu kan :P... pas balik tu sarapan dan terus plan nk mkn pe. beli la mee segera jenama meggie dan telor.. sampai umah sgt penat baju belum di cuci.. rasa nk terlelap lom sempat terlelap sahabat lama telefon osmate ita ajak tengok wayang.. pada mulanya mmg agak malas. memandangkan badan yang penat dan tak cukup tido minggu lepas memikirkan macam-macam dugaan dan masalah. hmm lupakan... sahaja seketika walaupun setiap kata2 masih bermain2 di fikiran huh.. lupaakaaaannnnnn!!! pls ita lupakan saja!!! semanggat!!

tengah hari akhirnya aku bersetuju untuk tengok wayang kat klcc.. dengan semangat aku pi tuk bersuka ria dan mehilangkn rasa duka dlm hati yg masih basah hmm... kami bersetuju untuk melihat cerita fast forious.. jam 5.30pm masih awal lagi baru jam 3 jadi kt org pun isi perut ikut suka hati masing.. dan jalan-jalan huh ada kedai baru la.... hehe masuk2 jgn tak masuk semua barang separuh harga... mari beli hehe tp dlm byk2 hanya selipar ini je yg menjadi pilihan hatiku.. ops oleh kerana ongkos yg tak de.. harus mintak approve daripd darling dlu.. setelah borang permohonan melalui sms di hantar dah dengan sabar menuggu approve borang itu.. akhirnya PERMOHONAN ANDA BERJAYA!! HOYEYYY!!!!! DPT BELI selipar pink!!..

SELESAI MEMBELI... JADI BUDAK SENGAL YG KONONNYA TAK PERNAH SAMPAI KLCC APA LAGI AMIK GAMBO LERRR... KIRANYA MMG DAH LAMA X JUMPA KUKOI NI.. LAGI LA YG LAIN TU.. NTAH MANA HILANGNYAA :p
dann fast forious sgt best!!! nnt i nk plak gan laling i plak.. cian ia.. kerja tiap2 ari hmm dekat 12jam hmm sabor jer la.. semoga di beri kesihatan yg baik dan panjang umur love u!!

nota eitakz: kesesangan dan kesusahan di berikan kepada setiap hambanya kerana Allah s.w.t sayang pada hambanya.. dan masih mahu hambanya sedar :) bkn menyalahkan takdir dan orang lain atas ujian yg di berikan..

No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!