Wednesday, May 11, 2011

dugaan...


Dugaan sabar..
dugaan redha..
hmm tp tak tertampung dah..
bertimpa2 benda yg buat aku lg stress
nape???
dari masalah keluarga diri sendiri hingga KERJA..
kenapa?
aku tahu tak semua akan mengaku kesalahan sdri?
tp kata pepatah belajar dari kesilapan kalau tak salah mn tahu..
tp kalau xde rasa mcm mn.. sbb tak terfikir tu kesalahan sdri..
pastu menyusahkan orang lain..
aku???
bila aku tencen je mesti aku sdh..
iya la mengenangkan bebanan kewangan..
masalah dan masalah semua timbul..
tak kan la aku nk kena bg tahu masalah aku
baru org nk faham dan bertimbang rasa kan
aku tahu aku kena kena kuat tabah redha..
banyakan berdoa semoga ada kekuatan tuk aku..
Ya Allah beri kekuatan untuk aku menepuh segala dugaan ini...
dan permudahkan segalanya.. amin

nota eitakz: semoga diri ini terus mendapat keredhaan ilahi amin

1 comment:

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!