Wednesday, May 4, 2011

sayang... sudikan terima diri ini kembali.?



sayang saya rindukn mu...
saya sayang kan mu...
mesti dirimu juga merindukan diriku
semangat dah kembali untuk terus menyangi kamu..
semangat dah kembali untuk terus membelaimu..
lama aku biarkan kan kau tanpa belian ku..
sehinggan ku gantung kau tak bertali hingga hampir setahun..
sayang adakah kau memaafkan aku lagi..
adakah kau akan menerima diri ini kembali..
sayang..
aku berjanji pada mu
bahawa aku akan trus menyayangi mu..
sayang...
terimalah aku kembali...

sayang... sayang.. sayang...

cut..

cukup2 ita oiii...
peace..

wah gile intro x bleh blah
lama betul tak update blog pink kesayangan aku..
kalo dia boleh cakap tentu dah merajuk..
sbb tu la awal2 ita dah pujuk dia.. he he he
kali ini semangat untuk menaip kisah hidup dan kisah harian kembali..
semuanya gara2 membaca buku remaja kanak2 keluaran PTS..
he he he sbb ita remaja la baca buku remaja kan?
ok kali ini blog atau my dairy akan lebih santai dan mengikut gerak hati dengan itu..
ita dah letakkan penegasan di blog ini :o

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

jadi harap lebih memahami.. :)
esk jer la citer dah kol 12.30am ni uish esk lmbt plak g keja.. :)


nota eitakz: sendiri buat sendiri tangung.. jangan salah kan org lain atas kesalahan diri sendiri.. dan jangan puas jika terpaksa hancurkan hati orang lain untuk kegembiraan diri sdri.. peace!!!

No comments:

Post a Comment

PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Kongsilah!