PENEGASAN @ PERINGATAN
SEGALA APA SAHAJA YG DI TULIS DI BLOG INI ADALAH HAK PERIBADI SAYA.. KAWAN2 MAHUPUN RAKAN SEPEJABAT & JUGA AHLI KELUARGA YG MUNGKIN DAN KONON AKAN TERASA SILA ABAIKAN KERANA PERASAAN ANDA TIDAK AKAN DI LAYAN.. KERANA HANYA DI SINI TEMPAT SAYA BERCERITA KISAH GEMBIRA MAHUPUN SEDIH. HARAP MAKLUM!

Monday, November 24, 2008

Dua Hari Di Perak..

Wah mcm besh jer tajuk heee.. jom layan gambar.. demam plak balik berjalan... tujuan sebenar kt org pi nk ke kenduri kawin meor staff MysysNet masa kite kerja kat JB dlu.. tapi kt orang dah ilang arah.. hahaha..

kepada yg nk pi Bukit Merah Lake Town Resort ni.. RM 47.00 tuk combo tiket.. kiranya semua tempat la bleh masuk dan pergi :) kalo kt tak sempatkan abiskan tiket ni tuk satu ari.. tiket ni sah tuk 3 ari.. kalo rosak ke koyak ke.. bawa je pi kuanter mereka tukar yg baru.. best kan... mana la tahu kot2 korang nk main air je satu ari.. nk satu ari kat pulau org utan ke.. satu ari nk mengayuh.. satu ari nk naik buai.. satu ari nk dok ecopark.. ok la tu kan.. hee :) kepada yg nk sila kan :) peace cuti2 dalam negara pun besh..

penginapan plak sangat byk hotel dan appartment kat sini.. kt orang menginap di Sri Suria appartment tuk studio room 180.00 satu malam.. sekali dengan bekfast..


1st sampai trus ke pulau orang utan..


org-org utan di pulau org utan,,,
skit menghampakan la sbb masa ita pi tuk kol 12 la mcm tu..
mereka tak rela u nk main panas,, tgk org utan yg besar tu dia dok celah pokok..


haa ni adalah gambar2 mengedik..
masa ari 1st tu sbb main air jadi tak de la gambar sgt..


masa pertunjukan haiwan heee


haiwan-haiwan dalam ECOPARK
ada byk lagi.. binatang kat sini..

-----------------------------------

akhirnya kami kembali ke pangkal jalan..
ari ahad pas berpenat2 di ecopank ni kt org pun ke kuala kangsar.. umah meor hee :)
best la dpt jumpa ex bos yg 2 tahun tak jumpa.. cuma tak bergambar gan en aril jer..
gan abg makhzan jer.. aku gan fara standard la mesti nk berposing haha :)


Selamat Pengantin Baru Meor dan ila
semoga panjang bahagia ke akhir hanyat
amin~

thanks en nubli.. yg blanja kt orang.. kat bkt merah lake twon resort.. semoga panjang umur dan di murahkan rezeki Mysysbena lebih maju.. amin

10 comments:

Eida said...

eida tak pernah gi Bukit merah..
duk lalu jer.. ajak singgah.. family tak nak... eee.. menci..

Eita said...

hehehe...
nnt pi sendiri la hee
bawa family plak hee :)

sweethOneY said...

akak!
nape x gtaw g kuala kangsar
umah owg tu kat stu T__T

Eita said...

laaa yer ker
ermm tak der rezeki la ni..
lain kali eh :)

UnGu VioLeT said...

slm ziarah.. nice blog.. ade mase, dtgla singgah rumah yer!!

Eita said...

terima kasih :) kt dah singah :)

JIVEBUMZ said...

perak negeri kelahiran akak tau!! ehehe

Eita said...

oh yer ker.. hee

pEnNa said...

waa..syiok nye dia men air!hehehe

Eita said...

hehehe penna mmg besh,, jom la

Post a Comment

Kongsilah!